לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.

אלמנטור מול אלמנטור פרו בשנת 2021 – מה הבחירה שלנו?

הגרסה החינמית המצוינת של Elementor משמשת מעצבי אתרים ברחבי העולם, וכך גם גרסת המקצוענים שלה שהיא בתשלום. השאלה שצריכה להישאל היא אם אתה מקבל משהו בחינם, האם כדאי לשלם עבור הגרסה המשודרגת בתשלום? ובכן, מובן שתתלבט בין Elementor ל Elementor Pro.

אלמנטור הוא בונה דפי וורדפרס ידוע. והוא הבחירה מספר אחת של המשתמשים היום בתוכנה. הגרסה החינמית של Elementor מאפשרת לך ליצור אתרי וורדפרס בקלות ובפשטות.

עם זאת, Elementor Pro נותן אפשרות לתכונות טובות יותר ותפריט של תבניות יפות המעשירות את חוויית בניית האתרים. עם המון אפשרויות יוצאות דופן, ולכן זו הייתה הבחירה של מעצבים המובילים כבר הרבה שנים.

לאלמנטור ולאלמנטור פרו יש הבדלים משמעותיים, וההבדלים הללו הם שהופכים אותם למתאימים יותר לאנשים שונים. מתוך מאמר זה, תקבלו מושג ברור לגבי מה יש לכל אחד להציע ואיזה מהם מומלץ לבחור.

המשיכו לקרוא את המאמר כדי לדעת מה מומלץ לבחור מבינהם – Elementor או Elementor Pro.

להלן אינדקס מהיר שיעזור לך לנווט במאמר זה:

1.

Elementor vs Elementor Pro: Takeaway

לאלמנטור כתוכנה לא חסר דבר מבחינת היעלות עם הגרסה החינמית, אתם יכולים להשתמש בפונקציה של התוסף כדי לבצע לא מעט עבודה. עם זאת, עם גרסת Elementor Pro, תוכלו לפתח תכונות והטבות נוספות שלא חלמתם עליהם.

הגרסאות החינמיות והאלמנטור פרו משתלבות בצורה מושלמת עם כל הנושאים העיקריים של וורדפרס.

אם אתם משתמשים בגרסה החינמית, אתם עדיין יכול לבנות את האתר שלכם מבלי לשדרג לגרסת המקצוען, אך ישנן מגבלות מסוימות לכל אחת מהתוכנות הללו. עם גרסת המקצוענים תוכלו לקבל שליטה מלאה על האתר שלכם ולא רק על התוכן שלו, אין גבול להתאמות האישיות שתוכלו לבצע.

עם Elementor Pro, תוכל להפיק תועלת מהיתרונות של Elementor Free ו- Elementor Pro כאחד. זה עוזר לכם לקחת את האתר שלכם לרמה אחרת מבחינת חדשנות על ידי הכרות עם תכונות נוספות.

אז מה הם היתרונות הנוספים האלה בגרסת Pro?הדברים הטובים שמציע Elementor Pro: עם בונה הנושאים של Elementor Pro, אתה יכול להתאים אישית את כל ההיבטים של האתר שלך מכותרת עליונה לכותרת תחתונה, בהתאם לצרכיך. הגרסה החינמית מציעה יישומונים מוגבלים, אך עם גרסת Elementor Pro, תוכל להוסיף יותר משלושים ווידג’טים כדי להפוך את האתר שלך לתפקודי ברמה גבוהה יותר.

עם Elementor Pro, תוכל לפתוח תבניות נוספות כדי למצוא את העיצוב המושלם לאתר שלך. בונה הדפים החזותיים מאפשר לך לבדוק את התצוגה המקדימה של האתר שלך. תוכל לקבל גישה אילו כדי להפוך את האתר שלך למהנה ומרתק יותר.
אלה הם כמה מההבדלים העיקריים בין Elementor ו- Elementor Pro. ממישהו שמשתמש באלמנטור די הרבה זמן, אני מרוצה ומתפעם תמיד ממה שיש לו להציע. שיפורים ועדכונים מתמידים גם הופכים את התוסף לבניית דפי Elementor לגמיש ונגיש יותר. ישנם יתרונות נוספים לשדרוג ל- Pro, עליהם אפרט עבורכם בחלק הבא.

2.

מה יש לגרסת Elementor Free/lite להציע?
לגרסת החינם יש הרבה מה להציע, אך חסרות לה כמה תכונות חיוניות. עם גרסת Elementor Free/lite, תוכלו ליצור את האתר שלכם ללא כל קידוד. זה מאפשר לכם ליצור ולעצב את האתר שלכם מבלי להגביל אותכם.

גרסה זו מאפשרת לכם ליצור פריסות מרובות עמודות, אך אפשרויות אחרות, כגון בונה הנושאים, גורמות לגרסת Elementor Pro להתבלט יותר.בעזרת בונה הגרירה והשחרור, תוכלו ליצור את הדפים, הפוסטים או הבלוגים שלכם כדי להיראות שונים זה מזה. תוכלו ליצור עיצובים של תבניות ולשמור אותם לשימוש מאוחר יותר.
זה גם מאפשר לכם לשמור על האסתטיקה של הנושא שלכם עם האפשרויות האלה לחיסכון בפריסה.
יתר על כן, אם אתם רוצים שלפוסט ולבלוג שלכם יהיה אותו סגנון, תוכלו להשתמש באפשרות הפריסה השמורה ולשמור על האסתטיקה של האתר שלכם.

Elementor lite מציעה גם כמה ווידג’טים לשיפור הפונקציונליות של האתר שלכם. אתם יכולים להוסיף טקסט, תמונות, כותרות ועוד הרבה עם רכיבים אלה. בנוסף, הוא נותן לכם מגוון של תבניות מוכנות מראש כדי לחסוך לכם זמן בעת ​​עיצוב. כאשר אתם משתמשים בגרסה החינמית, אתם גם מקבלים גישה לצוות התמיכה שלהם כדי ליצור קשר בנוגע לבעיות. אם אתם רוצים להתחיל ליצור את האתר שלכם, Elementor בחינם היא התוכנה ששווה לנסות.

3.

מה יש לגרסת Elementor Pro להציע?

Elementor Pro מציע את כל התכונות של Elementor בחינם, אך גם נותן לך יתרונות נוספים. זהו תוסף מצוין לגרסת החינם שלך. הוא גמיש יותר ומוסיף יותר לבוני הדפים.

Elementor Pro עוזר לכם להפוך את האתר שלכם למקצועי יותר מכיוון שהוא מוסיף המון תכונות יוצאות דופן. הבה נבחן את התכונות הבאות.

מספר עצום של ווידג’טים מהשורה הראשונה עבור גרסת הפרו של אלמנטור ואילו אלמנטור בחינם מציע מספר טוב של ווידג’טים, אך יישומונים אלה נוגדים אם ברצונכם להפוך את האתר שלכם לתפקודי יותר. Elementor Pro נותן לך גישה ליותר מ-30 ווידג’טים חדשים, מה שנותן לך כמובן יותר הגדרות התאמה אישית.

עוד קצת מידע על תבניות ובלוקים: התבניות של אלמנטור מרשימות ומועילות. על ידי שדרוג ל- Pro, תוכל לפתוח תבניות ובלוקים מקצועיים מוכנים יותר. אם אינכם שבעי רצון מדגמים סלקטיביים ואינכם יכולים למצוא את מה שאתם מחפשים, התבניות והבלוקים הרבים של Elementor Pro מבטיחים שתוכלו למצוא את העיצוב הנכון וליצור את האתר שלכם כפי שאתם חלמתם.

אם אתה מישהו שאינו רוצה לבזבז זמן על עיצוב וזקוק לעזרה של תבניות מוכנות מראש, גישה ל תבניות נוספות תרחיב את העיצובים שלך ותאפשר לך לבחור את הטוב ביותר מבין התבניות והבלוקים המקצועיים הטובים ביותר שלהם.

גרסת ה- Lite מאפשרת לך להתאים אישית את חלק התוכן בלבד. עם זאת, עם גרסת ה- Pro, תוכל לערוך את כל האתר שלך. מכותרת עליונה ועד סרגל צד ותחתון, אתה יכול לעצב מחדש בדרך שאתה רוצה. אתה יכול אפילו ליצור דף פריסה הניתן להתאמה אישית.

עם אוסף נרחב של תבניות כותרת תחתונה וכותרת עליונה, אתה יכול ליצור עיצוב כותרת אחד עבור הבלוג שלך ועוד אחת עבור דף הבית שלך. כאשר הכל בשליטתך, אתה יכול לבחור היכן אתה רוצה לראות את התוכן שלך. אתה גם יכול לבחור מהתבניות הקיימות שלהם או לעצב בעצמך. זה גם מאפשר לך לערבב ולהתאים את העיצובים שלהם כדי ליצור עיצובים ייחודיים משלך. תכונה זו היא אחת החשובות ביותר, מכיוון שהיא מאפשרת לך להשתלט על כל האתר שלך. זה שימושי אם אתה רוצה לשלוט על כל האתר שלך ולא רק על אזור התוכן.

בניית טפסים
לווידג’ט הספציפי הזה יש משמעות רבה. לכל אתר אינטרנט צריך להיות אפשרות ליצירת טופס יצירת קשר. עם Elementor Pro, תוכל ליצור טופס יצירת קשר באתר שלך מהר יותר.אתה יכול לחבר טפסים אלה עם כל פלטפורמה שיווקית ללא גבולות. עם בונה הטפסים המרשים הזה, אתה יכול ליצור טפסים ללא עבודה משמעותית.

תמיכה ב- WooCommerce
Elementor Pro משתלב עם WooCommerce והוא גם עובד בצורה חלקה עם כל הפונקציות שלWooCommerce היוקרתיים. אם אתה מפעיל חנות מקוונת, שידרוג ל- Pro צריך להיות בראש סדר העדיפויות שלך. הוא כולל כמה יישומונים ספציפיים לחנות, כגון אייקונים, מחיצות ועוד הרבה יותר, כדי להפוך את החנות שלך למתקדמת בתחומה. בכל יישומון שתרצו להשתמש בו, כל שעליכם לעשות הוא לגרור ולשחרר אותו, ותוכלו לראות את ההשפעה על המסך שלכם.

אפשרות שמירת יישומונים
הגרסה הרגילה מאפשרת לך לשמור יותר מסתם תבניות שורה. אתה יכול לשמור ווידג’טים בקלות באמצעות כפתור השמירה. תכונה זו מועילה מכיוון שהיא יכולה לקחת הרבה זמן להתאים אישית יישומון מסוים שוב. עם Elementor Pro, אתה יכול לשמור ווידג’טים ולהשתמש בהם בכל פעם שאתה צריך אותם.

אפקטים של תנועה
לשמור על תוכן האתר שלך סטטי זה כל כך מיושן! בעזרת אפקטים של תנועה אתה יכול להפוך את האתר שלך ליצירתי ויפה עוד יותר. תכונה זו הופכת את האתר שלך לחי. אתה יכול לייעל את התכונה הזו באופן מלא, מכיוון שהיא מגיעה עם גלילת פרלקסה, הטייה תלת מימדית, מעקב אחר עכברים, ועוד.

בונה פופ אפ רב עוצמה
בעזרת תכונה זו, תוכל ליצור הודעות קופצות יפות על ידי הוספת למעלה מ -100 ווידג’טים אליו. זה נותן לך גישה להוסיף תוכן מ- WordPress וליצור הודעות מותאמות לקהל שלך. Elementor Pro לוקח את יצירת האתר שלך לרמה חדשה לגמרי.

תכונה זו היא תכונה חיונית אם ברצונך להתאים אישית יישומון ולהציג אותו באתר שלך ללא קשר למיקומך. אפשרויות יישומונים גלובליות מועילות אם האתר שלך מושך אליו מגוון קהלים.
לא, זה לא נגמר כאן. עם גרסת המקצוענים מגיעות תכונות והטבות נוספות: אתה מקבל גישה לכל העדכונים האחרונים שלהם במהלך תקופת המנוי שלך. כפתור‘הטמע בכל מקום’ מאפשר לך להוסיף תבניות בכל מקום בעזרת ווידג’טים. שליטת CSS בשידור חי. התוכן דינאמי ועצום יותר. אתה מקבל גישה למחוונים וקרוסלות. תמיכת לקוחות 24/7. היא מגיעה עם אפשרות עיצוב משופרת יותר. יש כל כך הרבה תכונות יוצאות דופן שלא יהיו לך עם הגרסה החינמית. שלא ניתן להשוות להטבות השדרוג בגרסה המקצועית.

4.

מה הכי טוב עבורך – אלמנטור או אלמנטור פרו?

כעת, לאחר שאתה יודע את ההבדל ואת התכונות הרבות שמגיעה עם גרסת המקצוענים, אתה בטח תוהה עדיין איזו מהן היא הטובה ביותר עבורך.

Elementor Pro משמש כתוסף לגרסת החינם שלך. ושני אלה ביחד ממלאים את תפקידם ביעילות. במאמר כיסיתי את הנקודות של מה שיש לכל אחד מהם להציע, ודבר אחד שבטוח הוא שלשתי הגרסאות האלה יש את מקומן, אבל אני משתמש בגרסת המקצוענים די הרבה זמן, ואני מתרשם מאוד ממנה ומהפונקציות המשודרגות שלה.

לא משנה אילו תכונות יש לאלמנטור, הן עומדות בהבטחה שלהן. מלבד זאת, תבחין בעליית מהירות העבודה עם כל התכונות הללו. שדרוג לגרסת המקצוענים ייתן לך הטבות שלא תקבל בגרסת החינם.

אלמנטור חינם מתאים לך אם אתה מחפש ליצור אתר פשוט ללא ווידג’טים נוספים. יחד עם זאת, ישנם כמה יישומונים מועילים הזמינים, שיעזרו לך לבנות את האתר שלך, אך ללא התכונות המשודרגות.

הגרסה החינמית תעשה עבורך את העבודה אם אינך רוצה להוסיף ווידג’טים נוספים, כגון בניית טפסים חזותיים או טבלאות תמחור. ניתן ליצור את האתר בצורה פשוטה אך יפה גם עם גרסת ה- Free/Lite. אם אתה מישהו שאינו דורש אפשרויות CSS וזקוק רק לשיעורי מזהה ו- CSS, יהיה לך בסדר עם הגרסה החינמית. אתה יכול גם לעצב את האתר עם התבניות המוכנות שלהם, אך הדגמים יהיו מוגבלים.

אם התמחור אינו מתאים לתקציב שלך ואתה בסדר ללא תכונות המקצוענים, יהיה בסדר. זכור כי הבחירה בין תוכנה חינם או תוכנה מקצועית תלויה בתכונות שאתה מחפש או צריך במטרות שלך.

Elementor Pro מתאים לך ביותר אם אתה מעצב או לא, אם אתה רוצה לחקור עיצובים ולעשות את העיצובים הטובים ביותר לאתר שלך, תבניות איכותיות יותר ומקצועיות יועילו בתוצר הסופי. אתה גם יכול ללכת מעבר לתבניות החינמיות וליצור עיצובים כמו שאתה רוצה עם Elementor pro.

אם אתה רוצה להשתמש באותם ווידג’טים בכמה דפים, אתה תאהב את Elementor Pro. אתה יכול גם לשמור ווידג’טים ולהשתמש בהם כשאתה צריך אותם בדף אחר, וזה לא אפשרי אם אין לך את גרסת המקצוענים.

אם אתה משתמש ב- WooCommerce, Elementor Pro יהיה חבל ההצלה שלך. זה מאפשר לך לבנות את החנות שלך עם תכונת גרירה ושחרור ונותן לך טונות של ווידג’טים ליצירת חנות ייחודית ומושכת. אם אתה מתכנן לבנות אתר מקצועי עם תוכן עצום ודפי נחיתה מתאימים, תזדקק לגרסת המקצוענים.

עם הגרסה החינמית אתה יכול להשתמש רק בווידג’טים נבחרים, אך עם Elementor Pro תוכל להשתמש בכל הווידג’טים הנוספים, כגון בניית טפסים, כדי להפוך אותו לטוב עוד יותר.
אם אתה רוצה חופש מוחלט בעיצוב על כל האתר שלך, גרסת המקצוענים היא החבר הכי טוב שלך.

עם בונה הנושאים, אתה יכול להתאים אישית את כל ההיבטים של אתר האינטרנט שלך ולהתאים, לערוך ולבצע אותם מחדש כפי שאתה רוצה.

אם אתה משתמש ב- CSS לעתים קרובות, תוכל להגדיל את מהירות העבודה שלך על ידי הוספת CSS לווידג’טים, דבר שאינך יכול לעשות אם אתה משתמש בגרסת החינם או הלייט. שליטת CSS תעניק לך יתרונות רבים.

5.

פסק הדין הסופי: Elementor vs Elementor Pro

הן ל- Elementor והן ל- Elementor Pro יש תכונות משלהם להציע. אלמנטור הוא בונה דפים ידוע. כדי לקחת את האתר שלך לרמה אחרת ולהפוך אותו למרתק ומקצועי עוד יותר, תזדקק ל- Elementor Pro.

ההחלטה לא קשה. הגרסה החינמית נותנת לך גישה לתבניות מוכנות, למספר ווידג’טים לגרירה ושחרור, והיא תספק לך הזדמנות מצוינת ליצור אתר בעל מראה פשוט עם פונקציונליות מתאימה.

אך עדיין, Elementor Pro, קיים בנפרד מהגרסה החינמית ופותח אין סוף אפשרויות עיצוב. עם Elementor Pro, תקבל גישה למגוון של תבניות ובלוקים נוספים, ותוכל לקבל שליטה מלאה על האתר שלך עם יותר ווידג’טים משודרגים.

התכונות של Elementor Pro יעזרו לך לבנות אתר יצירתי ולמקסם את האפשרויות שלו יותר. Elementor Pro מגיע בחבילות במחירים נוחים.ותוכל להנות ממנו על שלל יתרונותו ולהכין את האתר שחלמת עלו.

ואני מקווה שעכשיו קיבלתם הבנה ברורה של כל היתרונות שאתם מקבלים מ- Elementor Pro ו- Elementor free/lite, ותוכלו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם.

לבסוף, הייתי אומר שאם אתם רוצים שהאתר שלכם יהיה ‘יותר מסתם אתר’, אתם תאהבו את גרסת המקצוענים, ועליכם לתת לגרסת המקצוענים את האפשרות כדי ליצור אתר יפה במיוחד ומגיב.

לסיכום

אם אתה מעוניין לבנות אתר וורדפרס עם Elementor, לא תרצה לפספס את תבניות Elementor ותוספות Elementor כדי לשפר את חווית בניית האתרים שלך.

אז למה אתם מחכים?

רכשו עכשיו את קורס אלמנטור וחווית משתמש מבית סטודיו 972 ולא רק שתדעו לעצב אתרים יפים ומקצועיים אלא גם תרכשו מקצוע לחיים בתחום מהמבוקשים בארץ ובעולם.

shiftnav-second